hamvasat Creative Commons License 2023.11.24 0 0 89039

Én is aláírom. Viszont céges autókat hajtok 6 éve, amit újonnan kapok és kb. 75e km-el adom le cserekor. Kb. Ugyanannyira megbízhatatlanok, mint a nagy futású gépek. Simán otthagynak az út szélén... igaz, nem kopások miatt, hanem elektronikai gondokból adódóan.

 

Arról nem is beszélek, hogy kéthetente elromlik rajtuk valami menet közben, ami aztán újraindításra többnyire helyreáll.

 

 

Édesapám újkorától hajt egy XC60 D5 volvót. Most van benne 220ekm. Sosem hagyta még ott, de már jönnek elő kisebb hibák. Bekonfiguráltunk neki egy ugyanolyan paraméterekkel rendelkező újat, de 27millióra jött ki. Az övé érhet tán 7-et. Megy a gondolkodás, mert 20 milliót rádobni igen húzós. Vajon megbízhatóbb lesz-e egy új, mint ez a kiforrott D5 motoros?

 

Egyre inkább azon vagyok, hogy 300e-ig tartsa meg, addig tán nem lesz komolyabb gondja. Pláne, hogy Aput nem érdeklik az új technikai fícsörök, szereti ezt a kocsit. Én viszont úgy gondolom, hogy az ő korában, hiába fitt még fizikailag, szellemileg, hasznos lehet már egy komolyabb technikai csomag.

 

Pl. az én mostani seatom kétszer is megmentett attól, hogy tolatáskor lekoccoljak valamit, amit nem láttam. Egyszerűen 10 centire megáll a tárgytól és nem tudok nekimenni.

Előzmény: zöld_I (89038)