Bka- Creative Commons License 2000.04.28 0 0 1965
Uraim!

Mélységes meghajlással elnézését kérem mindazon Uraknak, akik nickjét felsorolásomban nem említettem, rossz betűalakkal kezdtem vagy rossz helyen említettem! :)

Nickem magyarázata nem olyan hosszú, de eddig mindig csak sör mellett meséltem el, miért változtatnék rajta? :) Egyébként helyesen írva Bka az, csak valaki megelőzött itt. Meglepő, főleg magyar nyelvterületen. Van egy skandináv úriember aki jogosan de meglehetősen fantáziátlanul magát Bka-nak nevezi, remélem nem ő az :)

Részemről lefoglalnám az 1971-es hozzászólást :)



Valahogy szinte csak azt hallom hogy a klíma az nem olyan fontos... Nos én néha iiiiigen nagyra tudnám értékelni! Pl. amikor háromnapos ünnepen lezárják a fél M7-est és kilométereket kell araszolni a melegben. Mert bizony ez az áprilisi időjárás igencsak melegre sikeredett!

Klimatikus szempontból az én álomautómban van klíma, napfénytető, ülésfűtés. Szerintem ez a mérsékelt égövi kocsi felszerelése. A svédeknél nem kell klíma, a finneknél többet ér a hűtőkörbe épített cekász, de a svédek és a finnek számára Mo. majdnem trópus.

Az valóban igaz hogy ha lehet haladni akkor a tetővel és az ablakokkal kombinálva igen kellemes légáramlatot lehet létrehozni. Ha lehet haladni.

Más. Lehet hogy csak nekem új: SwedishBricks. Itt nagyon sokat olvastam a 7/900-asokról, karbantartás satöbbi. Az overdrive-ról is, de sajna csak azt hogy hogyan kell szétszedni és javítani :)))) A manuális 940-esek mindvégig overdrive-ot kaptak hagyományos 5. fokozat helyett?

Holnap megmutatom közelről a barátnőmnek is. Ma a kerítésen kívülről naaagyon tetszett neki hátulról! :) Megpróbáljuk elkötni is egy próbakörre. Tulajjal jövő héten megyek egy nagy próbakörre. Azt mindta ünneplő autó volt mindvégig. Nos akkor miért van letörve a vezetőülés tárolórekesze? Ünneplő autón nem törnek a dolgok, legalábbis nálam (már ha lenne ünneplő autóm :)))

No jócakát :)

Bka