Bukovics Dániel Creative Commons License 2023.11.03 0 0 49388

Sziasztok!

 

Van egy 406-os kupém 2.0 rfr motorral. Jelenleg 290e km van benne. Csináltam egy kompresszió mérést mindegyik hengerben:

1. 13 bar

2. 5 bar hidegen, 9 bar 5 perc járatás után, üzem melegen még nem mértem

3. 12.6 bar

4. 13.5 bar

Amit még tudni kell: nem füstöl a motor, visszaváltáskor kb 1600-os fordulatszámon visszadurrog a kipu halkan, fogyasztás jó, erő van, 2-es hengernél a kipufogó oldalon halkan hidrotőke hangja van, kartergáz magasnak tűnik (olajbetöltő nyíláson keresztül). 
Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek lehetséges a hidrotőke probléma vagy inkább a gyűrűvel lesz a baj? 

 

Köszönöm előre is.