"De nálunk a cégnél akik lecserélték átalakítottakra, azoknál sokkal nagyobb gondot jelentett, amikor elkopott a kupplung. Volt akinek a váltóját törte el!"
Nagyon nem mindegy, hogy milyen autókról beszélünk. A 406 HDi volt gyárilag is kettőstömegű nélkül, nem okoz gondot a kiváltóra váltás. (nem egyről tudok ami sok éve szépen ketyeg vele) Nyilván kompromisszumot kell kötni a komfortosság tekintetében és az egytömegűvel kicsit másképpen kell vezetni, azonban köztünk legyen szólva, az egytömegűvel nem tudsz olyan alacsony fordulaton menni a motorral, mint a kettőstömegűvel, ami amúgy tökre nem egészséges neki, az terheli és koptatja a motort a legjobban. Szóval bizonyos szempontból még előnyös is az egytömegű benne. ;-)
Nyilván nem rábeszélni akarok senkit a cserére, csak a tisztánlátás végett írtam, amit írtam.
"Na ebben az esetben nekem a nyelestengelyt tette tönkre a kupplung, amikor tönkrement. "
Ez eléggé egyedi eset, 30 év PSA szerelés alatt én még nem találkoztam ilyennel.
"A barátomnak szétesett a kinyomó csapágy és szétnyírta az önindítót. "
Hát ennek semmi köze a kettőstömegűhöz, sőt, egy rossz kettőstömegűnél semmi se tudja jobban szétcsapni a kinyomócsapágyat (az meg visz, amit visz magával) ! ;-)