Bka- Creative Commons License 2000.04.27 0 0 1942
Triznyák, Harvester köszi!

Még 1 dolog eszembe jutott, az overdrive. Ez nem a "hagyományos" 5 fokozatú váltó ahol a jobb felső sarokban van az 5. hanem - biztosan ismeritek - a váltó gombjának közepén egy gomb. Hmm ez nekem naagyon fura, mert nem tudom hova tegyem. A hagyományos megoldást ismerem, tudom hogyan működik de ezt nem! Kezelni nem nehéz, érdekessé teszi a kocsit de nem tudom mi van mögötte, mi játszódik le a váltóban. Ti tudjátok?

A légkondi szerintem egy elég jópofa extra ha működik. Lassan 4 hónap lesz a potenciálisan alkalmas hónapok száma a 12-ből, amikor jó ha van. Tudom, az egyszerűség növeli a megbízhatóságot mer' ugye ami elromolhat az el is romlik, de ennek a folytatása az hogy Trabant rulez. A 940-es amúgy sem olyan egyszerűen összerakott szekér, pláne ezzel az overdrive-val. Mit dobna rajta még egy légkondi?

Humm, alig várom már hogy odakeveredjek és megüljem. Sajnos amikor tegnap tüzetesen megnéztem nem volt időm kipróbálni, és erre sajnos szombatig várnom kell.

Triznyák, neked 5.-ben milyen sebességnél kezd a turbónyomás akkorára emelkedni hogy az már tényleg tölt? Én szinte csak autópályán mennék vele, szívem szerint átlag 140-et. Ha viszont ennél a sebességnél már tölt a turbó akkor nem feltétlenül kellene erőltetni tartósan. Az aktuális tulaj aszongya h 3000/perc-nél megy 120-at. Gondolom ekkor a turbó még nem tölt...

Bka