ezen a linken az adagolo nagynyomásu hidroelem tipikus hiba jelensége van közszemlére bocsájtva, töbekközt ez is lehet a meleg motor inditási problémája! , a meleg adagolo felmelegiti a gázolajat és az viszkozabb lesz és a kopott hidroelem, résvesztessége miatt nem tudja átnyomni az önindito fordulatán a porlaszto csucsokat, igy nem kap a motor üzemanyagot, vagy csak nagyon keveset, ami arra elég olykor, hogy indulás készséget produkáljon, kicsit kapkodva és kis füstölés a kipufogoban. sokat lehetne erről beszélni, mert még rengeteg mellékhatása is van, csak pár példa! lecsökkent alapjárat környéki előtöltés, ezálltal porlasztocsucs szörösödés és kékes füstölés is lehet,stb, turbos gépeknél akár lapát leolvadás is lehetséges, de ne kalandozzunk el, a kiskocsikon vajmi kevésen van turbo. mondjuk nekem van ilyen is. a lényeg! azon a hőfokon amin nem indul melegen a motor, ki kell kötni egy donor nagynyomásu csövön egy donor porlasztocsucsot, ami ugyanazon a nyitonyomáson van beállitva, mint a motorba lévő és, öninditozni kell és mérni a kifecskendezett mennyiséget, vagy észrevenni a semmit. ugy nem jo, hogy kiszedjük a motorbol a csucsot és azt sasoljuk, mert becsapos lehet, mivel akkor már, az önindito képes nagyobb fordulaton senderinteni a fötengelyt és, lehet, hogy ugy , már átnyomja a hidroelem a csucsot, soxor elég ennyi eltérés, hogy becsapodjunk, vagy kicsit hosszabban szöszmötölünk a nyomocső átkötéssel és, hül az adagolo és, be is lehetünk csapva. de nem kalandozok tovább!, valoszinűbb, hogy izzitást kér melegen is, mert gyenge a kompresszio, egyszerű modszerrel kiderithető, mint amit az előbb le is irtam...