Hát a többség nem így látja.
1. Dodor nem érdekel, nem tudom ő mit gerjeszt, mert most szombaton én pl nem is láttam, vhol az út szélén állt és videózott.
2. Nem tudom milyen a könyve, de én már láttam igazán szart, értelmezhetetlen könyvet, tele fizikai képlettel. Még én is csak nehezen tudtam értelmezni, egy átlag Józsi biztos, hogy nem érti, nem is érdekli. A mai érettségizettek ennél sokkal kevésbé tudják - ha tanultak is fizikát - átrakni gyakorlatba a tudást. Szerintem 20ból ha 1 tudja, hogy működik a kukta, hogy kell kiszámolni egy pizza területét, miért nem működik az indukciós főző alulábassal és még lehetne órákig sorolni. Ehhez képest dodor könyve lehet, hogy jó !! Én meg fogom nézni.
3. Pár ember kedvéért kiraktak egy táblát, minden szabályt áthágva, mindent egy szűkebb csoportra fogva. Mi ez, ha nem diszkrimináció. Ez még nem lenne gond, ha megoldaná a problémát, de nem, azt pont nem oldja meg. Amikor látszott már, hogy ez ellen képesek az motorosok összefogni, akkor tesznek egy engedményt, hogy na jó legyen akkor egyirányú a szakasz, ami
a/ továbbra is diszkrimináció, hiszen az autóknak nem egyirányú
b/ még mindig nem oldja meg az alap problémát
4. Én nem a visegrádi szakaszért küzdök, sőt a többség sem. Az ellen küzdünk, hogy ne lehessen máshol további hasonló megkülönböztetést csinálni. Pont mint Ausztriában bizonyos szakaszok, ahol motoroknak 70 míg autóknak 100 km/h a sebességhatár. Ezt itthon nem, nagyon nem akarom. Ahol egy átlag autós elmegy 100-al, ott egy átlag motoros 140-el, akkor miért nem fordítva korlátozzák? Ezt egyébként mindkét féle képpen különösen balesetveszélyesnek látom, hiszen egy emelkedőn egy lakóautóst pl mindenki mindenáron meg akar előzni, mert se élvezet nincs 30-al felfele, se nem tesz jót a motornak 1-2 között váltogatni, tötymörögni. Nem is értem, hogy ezt hogy vezethették be sógoréknál, de el is kerültem az ilyen szakaszokat.
Szóval csírájában kellene elfojtani, ehhez nem kell dodor, bárki aki megszervezi, megkéri az engedélyt, stb jó.