Kedves mrbongo,
Mint minden termékkel sajnos előfordul, hogy meghibásodik vagy bármilyen okból kifolyólag történik vele valami. Erre a Gigamatracnál: garancia ügyintéző áll a rendelkezésére, hogy korrekten tisztázhassuk a bejelentéseket.
Amennyiben a jelzett/vélt problémáról nem tudunk sajnos kezelni sem tudjuk. Ezért is kérjük a Vásárlóinkat, hogy a vásárláskor kapott dokumentációval együtt küldjék el részünkre a hibát, fényképekkel, ágyrács információkkal.
A fentiek alapján már körvonalazható, hogy mi az irány: jogos/nem jogos. Persze nem ennyire egyszerű, de körvonalazható.
Amennyiben a matracról annyi infót kapunk, hogy "kigödrösödött", "leejt", "kényelmetlen", "remélem nem sokáig", sajnos esélyünk sincs kezelni a problémát.
A tapasztalataink azt mutatják, hogy törekszünk a helyzet megoldására, igen együttműködéssel, mert nem minden esetben tudunk kimenni, de pl., ilyen esetekben a matrac megvizsgálását, amennyiben kérik a Vásárlók, beszállítjuk és dokumentált mérésekkel segítünk Önöknek.
Sokszor a párbeszéd hiánya miatt kerülünk negatív státuszba, mert egyszerűen esélyünk sincs a helyzet kezelésre.
Tisztelettel:
Gigamatrac online szaktanácsadás
www.gigamatrac.hu