Szia Gábor...... Igen, ez az a motor ami a bemutató tesztekben szerepelt. PL: onróad, Totalbike, Hegylakók......stb annó-2012...
Nekem bejönnek az indiai termékek,hiszen 1996-es Marutival járok . Így természetesen az LML is a szívem csücske.
A képeken látható Sky -Team is nagy haver,bőven megszolgálta a 100km-re a 2liter benzint.
Régen volt egy P200.E vespám,még Gianni Favoron.tól vettem 43000km-el, kb-1995--nyüstöltem két évig,majd 73000km körül adtam el ügyvéd barátomnak......a fogyasztása 4liter benzin 100 km-re, és 1 liter 2t oil 1000km-re.
Szerettem minden nyűgjével eggyütt, de az LML léptékekkel jobb. Sok műszaki megoldás hozza a 2010 -évek színvonalát.
Persze itt a szocialista táborra gondolok..... Inkább, racionális fejlesztésnek tartom az indiai és Tajvani mérnökök munkályát.
Budapest városi forgalmába egy kicsit lassú,és sok koncentrálást igényel a markolat váltó,de vidéken a másodrendű utakon simán
hozza a tőle elvárt szintet.
Nem hiszek az eszetlen elektronikai fejlesztésekben,és az euró előírásokban......ebben a kis kategóriában tök felesleges az egész.
A befecskendezős euró -4 logik-om is pont ennyit eszik ennél a tempónál, a kényelmet a 16 -os kerekek,és a nagy rugóút adja.
Igaz a +30 kg érezhető tologatás közben.....
Sajnálom hogy bezárt a gyár,mert egy ikonikus indiai gyártó tünt el a piacról.
Helyette jönnek a bérgyártás szörnyei: pl ktm+bmw stb.... de hol vannak ezek az LML bájától..????
Eddig kb-300km-t mentem a kis LML vespával ,barátom jóvoltából......és sok szép emléket gyűjtöttem a kirándulásaink alatt.
üdv Zs
Service manual,owners manual,gyári katalógusok....ahogy kell!!!