"Nem tudom, nem olvastam még utána, mennyire lehet a telóval és a rugóstaggal - mennyire módosul a geometria?"
Ehhez egy érdekes sztori:
Vettem pályázni egy KTM 690 Duke R-t. Mikor pályán összehaverkodtunk, összeszoktunk, azzal szenvedtem, hogy állandóan leért a csizmám széle, akárhogyan is pipiskedtem. Aztán Euroringen fémes korcogás kíséretében letettem a térdemet kanyarban úgy, hogy ki se ültem. A korcogó hang a kipufogó volt. Vakartam a fejemet, hogy amatőr körülmények között hogyan is fordulhat ez elő egy R modellel. Végigmotoroztam vele a szezont és télen jöttem rá, hogy 60mm-es ültető szett van a mociban hátul.
Kivettem és betettem a gyárit. Annyit éreztem pályán, hogy kicsit könnyebb kanyarba vinni, meg nem ér le a lábam és a kipufogó, de semmi egetverő extra nem volt benne. És ez pályakörülmény, aminek a kanyarsebességeit és dőlésszögeit épeszű ember közúton meg sem közelíti. Szóval nem hinném, hogy az ültetőszettek normál user számára különösebben befolyásolnának bármit is a használatban.