.
R-GS téma, ahogy én látom, nagyon röviden (1150)
A GS mindent kivasal, amit esetleg nem, azt meg elviselhetővé teszi. Emellé zavarbaejtően magabiztos földutakon is, utcai gumival. Kicsit rábásabbal füvön és murván is. A kanyarodása abszolút semleges, semennyire nem "bekormányozni", csak odagondolod magad a kanyarba, és kész. Nagyon pihentető vele menni, és azzal, hogy telerakod aludobozzal, meg felülteted anyát, még ugyanolyan rohadt jó lesz vele menni, nem fordul rosszabbul, nem rugózik kevésbé.
Rocksterem volt egy pár hónapig, egy R-t meg simizgetek rendszeresen. Sokáig nakedeztem, nem idegen a műfaj. De mindkettő becsukja a kormányát kanyarban, ellen kell tartani. Erősen gumiprofil és nyomásfüggő. Ezt megszokod, észre sem veszed egy idő után, csak ha visszaülsz a gs-re. A rugóutak jóval rövidebbek, ez fárasztóbb a hazai utakon. Nekem az r ergonómiája rettenet, sehogy nem találom rajta a helyem, a Rocksteren tetszett az a támadó mód, de ott meg a műszerfal idomja fütyültette a szelet a homlokomra. Nekem most van egy 1100 s, az ugyanúgy nem rugóz annyira, meg csukja a kormányt, cserébe amilyen magabiztosan fordul a 140 feletti kanyarokban, az igazi élvezet. És nem nagyon van szélben erőlködés, csak a zaja