Köszi, hogy leírtad részletesen, így tiszta a kép.
Továbbra is az a helyzet, hogy szögemelőt a BMW-től nem tudsz venni, szerezz egy olyan kart, amin rajta fityeg, és a rézpersely kinyomásával át tudod szerelni. Más kialakítású karoktól meg óvakodni kell....
Azért annyit hadd jegyezzek meg, hogy két lényeges infót az elején is leírhattál volna, akkor könnyebb lett volna segíteni:
- betettél képeket két különböző karról és azt írtad a fotókon 1250-es van. Valójában az 1200 és 1250 ugyanaz, ez a gyári alkatrészkatalógusból gyorsan kiderül, Neked egy eltérő kialakítású utángyártott karod volt.
- azt írtad, sem ragasztó, sem korrózió, de "ennek a kis tolórúdnak (A) a menete valahogy annyira bele volt gyógyulva a henger (B) menetébe, hogy kitekeréskor ledarálta a menetet. "
Mi szépen ellamentáltunk azon, nagyszilárdságú ragasztó tönkre tudja-e tenni a menetet, erre kiderül, volt egy hernyócsavar is a képben. Nem elhanyagolható információ!
Tényleg nem kioktatásként írom, csak a tanulságot próbálom levonni a magam számára, hogy hiányos információk alapján a legjobb szándékal is nehéz segíteni.
A magam részéről is túl sok karakterrel terheltem a fórumot, ezért elnézést kérek.