cliffgreen Creative Commons License 2023.09.06 -1 3 88170

Köszi, hogy leírtad részletesen, így tiszta a kép.

 

Továbbra is az a helyzet, hogy szögemelőt a BMW-től nem tudsz venni, szerezz egy olyan kart, amin rajta fityeg, és a rézpersely kinyomásával át tudod szerelni. Más kialakítású karoktól meg óvakodni kell....

 

Azért annyit hadd jegyezzek meg, hogy két lényeges infót az elején is leírhattál volna, akkor könnyebb lett volna segíteni:

- betettél képeket két különböző karról és azt írtad a fotókon 1250-es van. Valójában az 1200 és 1250 ugyanaz, ez a gyári alkatrészkatalógusból gyorsan kiderül, Neked egy eltérő kialakítású utángyártott karod volt.

- azt írtad, sem ragasztó, sem korrózió, de "ennek a kis tolórúdnak (A) a menete valahogy annyira bele volt gyógyulva a henger (B) menetébe, hogy kitekeréskor ledarálta a menetet. "

Mi szépen ellamentáltunk azon, nagyszilárdságú ragasztó tönkre tudja-e tenni a menetet, erre kiderül, volt egy hernyócsavar is a képben. Nem elhanyagolható információ!

 

Tényleg nem kioktatásként írom, csak a tanulságot próbálom levonni a magam számára, hogy hiányos információk alapján a legjobb szándékal is nehéz segíteni. 

A magam részéről is túl sok karakterrel terheltem a fórumot, ezért elnézést kérek.

Előzmény: tux (88166)