janitoth Creative Commons License 2023.08.10 0 0 127013

Sziasztok! Az én 307-es,1,6-os, NFU-s, nem kombim olyat szokott csinálni, ha hosszabb útra megyek vele, mondjuk Szeged-Pest, hogy egyszer csak kb 0,5 másodpercre elvész az áram a kmóra műszeregységből majd visszatér. Motor észre sem veszi az áramszünetet. Konkrétan úgy néz ki az egész, hogy megyek mondjuk 90-nel, ötödikben( általában lassan közlekedek, ritkán megyek 110 fölé),egyszer csak az összes mutató leesik nullára, mintha levettem volna a gyújtást. Oda nézek, elcsodálkozom az eseményen, mire káromkodni kezdenék már vissza is jött az áram a műszerbe. Mutatók mutatják a helyes értékeket, a visszajelző ledek világítanak, majd elalszanak(mint mikor ráadom a gyújtást), a légkondi elindul automata állásban még akkor is ha az esemény előtt be sem volt kapcsolva. Ez az egész zajlik le kb fél másodperc alatt, közben az autó gurul, mintha mi sem történt volna, nem rángat, nem dadog, egyenletesen gurul.  Van, hogy 250-300 km-es út alatt sem csinálja, van, hogy egy 200 km-s út közben igen. Azt figyeltem meg, hogy a 28 Celsius feletti külső hőmérséklet nagyban elősegíti az attrakciót. A gépezet 2001-es, nem ráncfelvarrott kb négy éve van nálam. A műszer egységet nem bolygattam, nem vettem ki a helyéről soha. Ja, benzin-gázos a lelkem és imádom! ( jut eszembe az attrakció alatt gázzal gurul a kicsike. Bár lehet benzinnel is csinálná ,de hosszabb távra gázzal gurulunk.)