A megszentségteleníthetetlenségre tett kísérlet kudarca
Már a Biblia is foglalkozik az azóta is közérdekűnek közügynek számító, ezért is stigmatizált szexuális szokásainkkal – annak sokfélén lehetségesen élvezetes módozataival.
E fantáziadúsan változatossá tehető elfoglaltság annak ellenére sem vál(hatot)t magánügyünké, hogy annak gyakorlása, általában közös megegyezésen alapuló bizalmas, személyes viszonyt feltételez.
A mai napig két, végletesen erőszakos álláspont oszt meg minket.
A biblikusan dogmatikus – rendpárti
Nem bármikor, nem bárhol, nem feltétel nélkül tehetünk meg bármit is egymással – ide értve az aktív érdeklődők seregét, akik ezen magántermészetű tevékenységeink véleményes ellenőrzésének jogát érzik tudják magukénak.
A felvilágosultan haladó – szabadelvű
A szexuális együttlét többek között a stresszoldó hatása folytán is kívánatos sokrétegű biológiai szükséglet, ezért a testi-lelki egészség megóvása érdekében (de akár unaloműzés gyanánt) is javallott naturális örömszerzés; amit bárkivel, bármikor, bárhol és bárhogyan is gyakorolhatunk – tüntetőleg, ma már számos módon és felületen értesítve mindezekről mindazokat és/vagy számon kérve mindezeket mindazokon, akik a legcsekélyebb érdeklődést se tanúsítják e korántsem öncélú misszió iránt.