A fene tudja, ha te mondod, most kisétálok az 1100R-hez, aztán megmondom neki, hogy csórók vagyunk, meg az a két srác is, akivel motorozni szoktam.:)
Bár a kettő közül csak az egyiknek van baja a GS-sel, konkrétan az, hogy elkezdett értelmetlenül nagy lenni, amire az a válasz, hogy leültetik. Ez egyébként szerintem is a létező legszánalmasabb dolog. A főnököm meg határozottan nem szereti a BMW-t, sőt fikázni is szokta, és ezt úgy, hogy a GS-em mellett az 1000 RR SP Carbon-ja áll, ami gyanúm szerint bármilyen GS-nél drágább, főleg úgy, hogy egy szezonban háromszor cserél gumit. De pl. most hétvégén a 30 éves 900RR-jével volt Lengyelországban, és az a motor külsőre még szakadt is, mert van belőle egy szép neki, de azt már óvja. (Mondomén, az alacsonyabb pozíciókat betöltő külföldre szakadtak szokásos arroganciája.:))
Ettől én még megvettem a hatodik BMW-t a garázsba, a többiek meg meg fogják venni az akárhanyadik Hondájukat. És ez így van jól.
Hát ha most megnézzük, hogy a BMW jelenleg 10-ből 2 esetben tud kapcsolható váltót gyártani, és ezt pont te állítod, akkor azért elég jogos tud lenni elég sok kritika. Node.
Ezek ilyen egyszerű népek, az egyszerű népek meg így gondolkodnak, fikázzák a BMW-t, fikázzák a magyarokat, mindegy nekik, valamit. A megoldás erre szerintem az, hogy nem nézzük a csatornájukat. Lehet energiát fektetni a meggyőzésükbe, de fölösleges.
Ha végignézem Aggteleken a parkolót hétvégén, tíz 1250 GS-ből ötön van gyári plexi, az 1200 LC-ken meg tízből kettőn (de ez kb. itt a topikon belül is ilyen arányban van). Ergo ha eleve azok felének sem jó, akik szeretik és ki is fizetik ezeket a motorokat, nyilván nem lesz jó annak sem, aki csak ráül. Ha meg egy olyanról ül át, amin jó, akkor ez különösen feltűnő lesz.
Szóval a jót szoktak rá mondani, azt a gyakorlat nem igazolja. Én LC-t keveset vezettem, nem is emlékszem rá, az 1250-en a gyári plexi az én magasságommal ugyanolyan botrányos, mint az 1150-é vagy az 1200-é. Csak míg az 1150-ről le lehet venni és kész vagy, az 1200-on már fütyül a szél a tartóján, szóval ott marad a matekozás, hogy mi lesz a jó (én pl. a majdnem nulla szélvédelem, cserében nincs turbulencia és van szélzaj opciót választottam végül). Összeségében tartanám azt a véleményemet, hogy a GS gyári szélvédelme szar, mert nem elég univerzális (ellentétben pl. az RT-vel), és bizonyos testalkatoknál veszélyesen megterhelő turbulenciákat kelt.A féknél megint érdekes dolog, hogy jól fékez-e, de megint ott vagyunk, hogy egy 300 kiló fölötti motoron egészen más hatást kelt a hátsó fék, mint bármi máson. Szóval az ő szempontjukból az olyan. Nem nekik veszel motort te sem, meg más sem.Van, amit én sem tudok értelmezni, de nem is akarom. Ha ez egy nézettebb csatorna lenne, talán lenne értelme, de nem is az. Ha valaki műszaki fasságot mond (pl. Winkler összekeveri a Vespán a lengőkarcsap fedelét a gyertyával, mikor két arasznyira vannak egymástól), azt én is javítanám, de hogy három akárki cseveg a világ egy eldugott zugában, az nem igazán kellene, hogy elérje a népek ingerküszöbét.Az meg, hogy másoknak toporzékolva magyarázzam, hogy de igenis az én motorom jó, az mire jó? Én megvettem, tudom, hogy miért, nekem jó. Egyáltalán nem zavar, hogy másoknak meg más a jó.