Végignézni én sem bírtam, de átfutottam a hozzászólásokat, meg is találtam a konklúziót:
"Ez a teszt szubjektív, mert azt hallottad, amit mi éreztünk. De jó irányba halad a bmw, még kell egy kis idő és utoléri a 20 éves japán technikát. Na, ez volt objektív"
Aki egy videós teszttel kilép a nagy nyilvánosság, elé, annak felelőssége is van, meg egy bizonyos (nyelvi/szakmai) szintet is el kell(ene) érni. Azért ebből is látszik, hogy a tesztelés is egy szakma, széleskörű tapasztalat kell hozzá, alázat és szerintem sok gondolkodás: megérteni, mit akar a gyártó a koncepcióval, mire szánta és mennyire sikerült megvalósítania.
A motorokban az a jó, hogy nagy a sokféleség, koncepcionálisan nagyon eltérőek - ha csak a meghajtást nézem: 1-2-3-4-6 henger, soros - boxer - V, hosszában/keresztben beépítve, láncos/kardános és estig lehetne sorolni.
Na most ebből az is következik, hogy a viselkedése is más lesz. Akkor nem lepődök meg, hogy másként reagál gázra, bedöntésre, fékezésre.
Vagy ők azt szeretnék, hogy minden motor mindenhol ugyanúgy reagáljon?
Alázat: a BMW hosszú ideje reszelgeti a koncepcióit, sikeres is a piacon. Tavaly a Dolomitokban, állítom, a fele motor boxer BMW volt. Akkor honnan venném a bátorságot, hogy ráülök, és pár km után már egymásra licitálva fikázzuk?