tcaoe Creative Commons License 2023.07.19 0 0 87721

Hát, ehhez sok szerencsét egy bármilyen 1994 utáni BMW-nél.:)

 

Összegezzük:

A BMW előír egy hézagot, nincs mese, azt tartani kell. Az 1150-nél ezzel lehet egy kicsit játszani az ütközőcsavarral meg a rúddal, de annak kevesebb eredménye van valójában, mintha az ember befogná a kart egy satuba, aztán otthagyná két napig és elmenne sörözni.

Az 1150 után kapcsoló sincs, szóval még fontosabb, hogy abszolút nulla nyomás legyen a főfékhengerben. Ez azt jelenti, hogy lehet tekergetni, de valójában pontos műszaki kifejezéssel lófaszt sem lehet rajta állítani, mert úgyis visszamegy az üzközőjéig. Viszont el lehet érni, hogy ne tudjon a tartályból kiegyenlítődni a folyadék, ami a szervósoknál érdekes kalandok forrása lesz. A többinél nincs akkora gáz, legkésőbb a füstölő betét felhívja a figyelmet arra, hogy ahhoz nyúltunk, amihez nem kellett volna.

100 euró körül vannak állítható papíros karok, venni kell egyet, aztán béke van. Vagy az 1250-re van már gyári is, gondolom heroinárban.

Ugyanakkor áll itt a garázsban 5 teljesen különböző korú és stílusú BMW, meg állt már egy pár másik is, pont a fékpedálnál soha nem merült fel bennem, hogy azon állítani kellene.

Előzmény: cliffgreen (87720)