Hali! Megy a kisautó, mivel meleg van, melegben minden fém kitágul, javulnak a feltételei, de csak igen ritkán (hetente egyszer, ha használom.) Mivel eddig semmilyen vizsgálatra nem voltak hajlandóak a motorral kapcsolatban, még azok sem, akik amúgy több, kevesebb sikerrel (kevesebb károkozással) de szerelték, azaz régebben generátort, s mostanság önindítót is sikerrel cseréltek a masinán. Így a diagnózist továbbra sem tudni, az nincsen, csak az emlékeim vannak azzal kapcsolatban hogy mi hogyan kezdődött, és a tapasztalások. Csak találgathat az ember. Hajlok arra hogy ez a szegény kisautó nem is annyira kompresszió vesztett, hanem a hengerfejessége halad előre.. Annak ellenére hogy teljesítménycsökkenést, s menetdinamikai változást nemigen észlelek. Megy, füstölni pedig most nem füstöl, csak ha egy hengerrel indul meg. Olajszintet , vízszintet mindig nézek, tiszta mindkettő, de ez utóbbi tisztességgel fogy..eddig is fogyott, de mostanság eszi a vizet, s ha nem nyitok fűtéscsappal megyek megforralja, (azaz pár decit kifúj) hosszabb út után (10km), s megállás után sziszeg a hűtősapka, túlnyomásos. S mikor meghűl indulásnál ez a víz/fagyálló pótlandó.. lehetne fogni most erre a melegre, de nagyon nem gondolom hogy köze lenne hozzá, legalább is ilyen mértékben már nem. Az utastérben lehúzott ablakokkal ildomos menni, nem csak a fűtés miatt, hanem azért mert a hűtőrendszerben kipufogógáz van. Amit én egy hengerezésnek véltem, vélek, az is lehet a víz miatt. A vizes henger nem robban, s fog, ezért égett le tél végén az önindtó. Ezért nem forgat, illetve random kulcsfordításonként váltakozik az önindító terhelése.. van hogy random lassan gyök kettővel, van olykor amikor úgy megfogja hogy csak katt, és "letorpant" a szerencsétlen önindító. Ilyenkor azonnal abba kell hagyni a próbát, és a következő kulcsfordításnál lehet hogy már minden oké. Erősen elkezd forgatni. Az alig 1 éves 60Ah.-s akkut feltöltöttem, megvilláztam, és jónak mutatja magát. A lendkereket kézzel át tudom forgatni, csak a teteje nehezebb, lehet hogy ez nem oké, de nem a dugó szorul ennyire. Hanem hajlok arra hogy vizes henger fog. Beleömlik a víz az átégés helyén, és ennyi. Sokszor el sem indul, csak miután már járt kicsit az autó 1 hengerrel, ekkor megállítom, és újraindítva megindul mindkettő. (Látom ezt a töltésvisszajelzőn is, meg az erején is érzem.) A hengerfejes tünetek hatalmasodnak a gépen. Ennek ellenére óvatosan, vízre, melegedésre figyelve még mindig bárhová el lehetne vele menni.