Én órákkal állítom a szinkront . Mikor elméletileg ( óra szerint ) be van állítva , tartott gáznál , kb 2000-es fordulaton , a jobb oldali műszeren , kb 1-1,5-osztást ( 0,01-0,015 Bar ) mászkál , még a bal oldali egy helyben áll . Volt hogy este hazaérve "beállítottam" Másnap 3-4 osztás eltérés volt a két oldal között :(
Én is azt tapasztaltam , menet közben , hogy állítás után jó a motor járása . Alacsony fordulaton ( 1500- ) is szépen egyenletesen húz , magasabb ( 2500-3500 )-as fordulaton pedig szinte remegés mentesen jár a motor , és érezhetően erősebb . 2-400 kilométer használat után , viszont már induláskor fullad , és minden fordulaton remeg és zörög a motor . Gondolom , nem az egyik pillanatról a másikra állítódik el , csak pár száz kilométer megtétele után lesz feltűnő mértékű a hiba . Ha utána nem állítok szinkront , hanem elmegyek vele mondjuk két tank benzint ( 900-km-t ) akkor már nagyon csúnya hangokat ad a motor...
Érdekes módon , ezt a pár száz kilométer után szinkron problémát , az 1200 RT-m is csinálta . Aztán később egy másik 1200-asnál , kiderült , hogy nem kilométer függvénye a hiba , hanem minden egyes gázadásnál , máshova álltak vissza az alapjárati motorok . Szóval teljesen találomra , volt hogy jól járt , volt hogy többé kevésbé , rosszul . De annál , az alapjárati motorok kicserélése , állító csavarokra , megoldotta a gondot . Ezért is csodálkozok , hogy ez a motor , amin nincsenek alapjárati motorok , mért állítódik el !? :(((( Értem én hogy öreg motor , akármitől is lehet , csak jó lenne tudni , hogy mitől , hogy meg lehessen javítani... Ezért is lenne jó egy diagrammos mérés , ami menet közben kimutatná ( talán ) hogy hol van a gond !?