Ok, értem a megbontás dolgot. Ezzel kalkuláltam a vásárláskor.
Azt is elismerem, én nem tudom kimotorozni az R1150R képeségeit, én elvoltam az SV650 71 lóerejével, testméretemhez volt kicsi. Most élvezem a motor stabilitását, utassal is. Már a méretét is megszoktam, először ijesztő volt, vaddisznónak hívtam magamban.
A két fénykép 300km eltéréssel nekem egyértelmű: fojtószelep előtt tiszta, az egyik szelepszár egyértelműen dzsuvás. Az injektorból csak nem jön. A Ladánál 13 évesen már tört mint a ropi a szelepszárszimering, igaz az nem FKM-ből volt.
A csere majd választ ad, ez az én felelősségem, az én rizikóm, ennyit bevállalok.
Az olajhűtők egyébként felforrósodnak.
A légszűrőház tiszta.
Na jó, túl sok volt már belőlem, jelentkezem, ha tudok valami újdonsággal, érdekességgel, konkrétummal szolgálni.
Köszönöm a hozzászólásokat!