ívfény Creative Commons License 2023.06.17 -2 0 50335

szia!

hátt sajna ez a hajo elment! az itteni kiirásra, jelentkezett egy ember és elvitte a motort közben. teljesen felújitott blokk volt, magamnak csináltam, de nem lett felhasználva. valoszinű a te blokkod is át kell essen egy ilyesfajta felujításon az álltalad, a leirtak alapján. amig ez nincs meg, csak szenvedni fogsz, az ujabb hidegek beálltáig, aztán meg csak állni fog a kocsi, megint? csak röviden annyi, hogy én ugy vettem észre, hogy magát a felujitást, még úgy, ahogy megcsinálják a kollégák, legtöbbje, de amikor az adagolo beállítás következne, sokan elvéreznek. ahhoz kell pár speciális eszköz, ami szinte csak ezekhez a focs blokkokhoz használhato, ezek hijján jön a sacc/kb megoldások tömkelege. talán ezért is nem vállalják, nem szeretik ezeket a blokkokat? a specko eszközöket, meg nem éri meg 1-2 ilyen javításhoz, megcsinálni, beszerezni, inkább nem vállalják az amúgyis ismeretlen blokkokat. csinálnak olyat, amit már ismernek, napi szinten rutin melok. valahol érthető nem?, amúgy a lajosmizsei traktorosok, nagyon jol be tudnak állítani egy ilyen focs motort, megvan minden kellékűk hozzá, de sajna kb 200 000ft körűli a tarifa. mondjuk ezt egy mopedestől halottam, nem saját infom. állítolag az érdiek, beállították a motort, de nem volt jo és lajosmizsén tették helyre. ezekkel csak azt szeretném mondani, hogy lehet, hogy a legjobb megoldás az , ha elviteted messzire, inkább, ahol értenek hozzá és nemcsak csinálgatják, de éppen kirakhatsz az sztalra kisebb vagyont is, a környékbeli pofozzunk rajta kicsit szerelöknél,  de ezt döntsd el te, mi a legjobb neked.sokan választják azt a megoldást is, hogy vesznek 150-200 000 körűl egy másik blokkot, ami kiprobálhato és jol működik, és van, hogy be is jön nekik, de szép számban vannak az ilyenek közt, akik mondjuk, egy közbejött hengerfejtömités átégés miatt, kezdik a szivást előlröl a másik motorral is. sokszor futottam bele, hogy egy ilyen elvileg rutin javításnál, szétszedéskor, szétdűtenek mindent, ellállítva a hengerszinkrontol, kezdve a befecskendezett mennyiségig, az előtöltést, és szinte mindent, amit csak lehet, aztán új hengerfejtömités barakása után jön a fejvakarás, miért nem indul, ha mégis be indult, akkor miért a füst és a dadogás és egyebek. ha aztán valahogy összerázodik mégis a rendszer és jároképes a járgány, jön  az ujabb probléma, hogy megint hengerfejes lesz, akár pár száz km megtétele után is. kezdödik elölröl a móka. arrol nem beszélve, hogy találkoztam már olyannal is, hogy, 3-ik hengerfejezés után, megcsinálták a 4-ediket és, a hengerfej csavarok lehuzásánál, kicibálták a menetet a blokkbol, paff, ez az igazi szivás!!, de nem ért véget! vettek egy másik blokkot és, az igaz indult,viszonylag jol járt, de kezdödö hengerfejes volt az is és, pár hét mulva, kezdték ott is a szivolát elölröl! paff!!

Előzmény: Greg34 (50332)