tcaoe Creative Commons License 2023.05.25 0 0 87394

Kupec, neked már megint igazad volt.:)

 

Azért érdekes, hogy ez kizárt, mert az aszimmetrikus leömlős GS-emet simán szinkronizáltam így, és teljesen jó volt. Max, ha negyed fordulatnyit kellett az egyik bypasst piszkálni, hogy nagy melegben is stabil legyen.

 

Nem, szimmetrikussal könnyebb minden fordulatszámra szinkronizálni, azaz kijön a motorból, ami benne van, mégpedig anélkül, hogy közben szétrázza magát és hogy tartott gáznál meg elkezdjen rángatni. Alapjáratot mindennel könnyű csinálni, az alapjáratról felpörgést nehezebb beállítani az aszimmetrikusnál.

Úgy jutottam el ide, hogy ebben semmi különös nincs, jónak kell lennie.

 

1100r-em van, és szó szerint nincs hangja 3500 alatt, a gumik hangosabbak, mint a motor. De ugyanaz a motor és a kipufogó, mint a GS-é. Csak az enyémen szimmetrikus leömlő van.

 

 

Előzmény: 1100gs_p (87392)