Ahogy írod is, az aszimmetrikusnál adott fordulatszámhoz szinkronizálok. Aztán kiveszem a lemezkéket és kb kizárt, hogy a zárt bypass-szal is jó marad az alapjárat. Vagyis korrigálni kell, mint ahogy egyébként most is teszem, de nyilván sokkal inkább.
Az is értem, hogy szimmetrikussal lesz jó alapjárat, ami a bypassal még szuperebb lesz. De egy gyári leömlős GS-en, aminek szerintem nincsen traktor hangja, rendesen felpörög, jó az alapjárta, mennyit érhetek még el/mennyi értelme marad még az ilyen szintű aprólékosságnak? Akár egy youtube videon is jó lenne ezt hallani, mert azt hiszem még keresem a motiváció. Te milyen indítatásból jutotál el idáig?
Egyébként a bowdenek rendben vannak és tök jó, hogy ezeket leírtad, sőt most újra ott motoszkál a fejben a gondolat, hogy mégis csak ki kéne próbálni azt a másik leömlőt. Van esetleg megosztható hangod egy ilyen 1100Gs-ről, amin még a gyári dob van?