Ha chiptuning, akkor a TPS-t ahhoz kell állítani, így amiket megadtam, nem jó értékek. Egyébként jogos, mV.
A legtöbb (oké, az összes) chip annyit csinál, hogy dúsabb keveréket ad. A "komolyabbak" csak kb. 2000 és 4000 között, a gagyibbak mindenhol. Mivel a 2.2 Motronicnál a TPS szerepe annyi, hogy több feszültség = több üzemanyag, a fene tudja, mi a jó.
A szimmetrikus leömlő önmagában annyit hoz, mint ezek a sportlégszűrő, nagyobb szívócső meg chip mágiák, mert azzal minden fordulatszámra lehet szinkronizálni, a gyári aszimmetrikusnál mindig idő kell, hogy jó legyen a szinkron. Éppen ezért gyakori, hogy nem is sikerül, mondjuk 3000-nél szinkronizálva a bowdeneket jó, 4000-nél meg nem. És hirtelen gázadáskor meg teljesen szétesik a szinkron.
A nem elosztósnál a bal oldalon két bowden van, az egyik jön a gázkartól, a másik a blokk fölött megy át a jobb oldali fojtószelephez. Ha ilyen, azt nagyon érdemes átalakítani, ha nem, akkor nem kell.
Én az egy darabos rövideket használom (a hosszú műanyag nyelű megbillen és feszíti a fojtószelepet), de ha kettes lemezből vágsz két kis darabot, az is jó. A lényeg, hogy egyformák legyenek.
1. Ha nem óvatosan zárod el, szerencsétlen esetben roncsolod a végüket.
4. A bal oldal csillapított, mert ott a TPS, a jobb nem.
5. Mindenki úgy szívatja magát, ahogy szeretné.:) Ha az embert zár bypassnál kreál egy jó alapjáratot, akkor azt nagyon egyszerűen tudja még jobbá tenni. Ha nyitva van a bypass, akkor mi adja éppen az alapjáratot, az, vagy az ütköző? És milyen arányban? Ennek szokott az lenni a vége, hogy az ember húz egy gázt, és a motor meg megtorpan, mielőtt felpörögne. Az ember meg csak pislog, hogy miért. Meg nagy melegben is, hogy miért áll le a motor alapjáraton kiszámíthatatlanul.
6. Úgy, hogy a csavarok billegnek, és minden kontrázás más eredményt ad.