Nem.
Ugye kb. az eredeti helyen maradnak a fojtószelepek, azaz alapjáratod lesz valamilyen, ha szerencséd van.
De nem lesz jó.
Szóval kezdjük akkor a TPS-sel, bár amit írtál, abból az jött le, hogy azt tudod.
Összerakod a motort, a TPS-t beállítod úgy 320 mA-re.
Bemelegíted a motort rendesen. Ha annyira elmegy a beállítás, hogy nem akar járni, akkor beállítod fülre.
Ellenőrzöd, hogy mind a két bowden laza-e.
Innen jön a szinkron.
1. Elzárod óvatosan a megkerülőket.
2. Mind a két oldalra azonos hézagmérőket raksz az ütközők és a tárcsa közé. Most ezek adják a gázt, olyan, mintha húznád a gázkart.
3. Beindítod a motort. A gázt nem piszkálod, mert kiesnek a hézagmérők. A fordulatszám remélhetőleg 2200-2600 között lesz.
4. Szinkronizálsz a bal oldali csavarral. Ez annyira nem lesz egyszerű, mert amikor meghúzod az ellenanyát, el fog menni a szinkron, szóval el kell találni, hogy akkor legyen jó, amikor azt meghúzod.
5. Ha jó a szinkron, akkor kiveszed a hézagmérőket (húzol egy gázt és kiesnek).
6. Ellenőrzöd az alapjáratot, ha nem jó, szinkronizálsz a megkerülőkkel. Ha az alapjárat a hézagmérők kiszedése után 850 alatt van, akkor ne ezekkel szinkronziálj még, hanem ismét a hézagmérőkkel szinkronizálj magasabb fordulatszámra, és kezd elölről.
7. Megnézed, hogy a TPS mit mutat. Megint beállítod kb. 320 mA-re.
8. Megcsinálod a szinkront a gázbowdenekkel emelt fordulatszámon.
9. Elvileg készen vagy.
Csakhogy ha a gyári leömlőid vannak, akkor az egész nem mindig adja ki. Ha nem jár szépen, először állítsd magasabbra a TPS-t, de ne állítsd 380 mA fölé. Ha ebben a tartományban nincs olyan pont, ahol normálisan jár, akkor érdemes az egészet elölről kezdeni. Ha esetleg nem elosztós a gázbowden, akkor úgyis minden mindig elmegy, szóval kezdd azzal, hogy azt lecseréled elosztósra, és lecseréled a jobb oldali fojtószelep tárcsáját is.
Az átlátszó csőből csinált U-csöves manométer, ha van vagy fél méteres, teljesen jó.
Fogalmam sincs, soha nem tettem tönkre egyet sem, nem kellett vennem.