Lambda nincsen, tehát ráérek. Az ütközők igazítása az új tengelyekhez valóban egy precízebb eljárásnak tűnik. Ha jól értem ezek lennének a lépések, de a TPS-ről nem írtál:
1. hézagbeállítás a bal oldalon
2. hézagmérő átrakása a jobb oldalra
3. TPS állítás 370mV-ra?
4. szinkron a bal oldali ütköző csavarok állításával, 2300-2500-as fordulaton
5. ütközők fixálása
6. TPS végső beállítása 370mV-ra
7. mindkét bypass 2 és fél fordulatra
8. szinkron a bypass-szal. Itt szintén a bal a preferált oldal?
9. szinkron a bowdenekkel, 3000-es fordulaton
Kihagytam valamit?
A 8-9-et eddig mindig megcsináltam egy átlátszó csővel és nincs is egyéb műszerem hozzá. A 4. lépésnél lenne bármi hozzáadott értéke egy szinkronteszternek?
Lehet nem vagyok eléggé vájtfülű, de traktor hangot sosem hallottam ki az enyémen és a motor járásával sem volt soha gondom sem alapjárton sem fordulaton. Egyedül az alapjárati ciripelés zavart, aminek most meg kell szűnnie.
Akkor a kupakhoz keresek vmi loctite-ot, talán még 3450 van is itthon és megpróbálom csak annyira ragasztani, hogy azért még le is tudjam később szedni ha szükségem lenne rá, de tartok tőle ez akkor már eldobós lesz.
Egyébként ilyen kupakot acélból lehet kapni valahol? Még a 24-en sem látom, viszont jobban érezném magam, ha inkább egy ilyent tudnék felpattintani.