Hézagmérőkkel szépen bejátszod, hogy 2300-2500 körül legyen az alapjárat, elzárt bypassokkal (kb. 2, 2,2 mm-es hézagmérőkkel lesz ennyi). Ha már jár, az egyiket békénhagyod és szinkronizálsz a másikkal (célszerűen a ballal). Utána kiveszed a hézagmérőket, és szinkrizálod a bypassokat. Ha katalizátoros, akkor erre egyszerre kb. fél perced van, utána elkezdi a lambdaszabályozás korrigálgatni a hengereket, és buktad a bulit, hagyni kell egy kicsit pihenni (látni fogod a sznkronteszteren, hogy mikor kezdett okoskodni a vezérlés).
Ja, ez általános nézet, azért jár az 1100-ak nagy része úgy alapjáraton, mint egy traktor. Azok csak egy eleve jó beállítás finomhangolására jók, azaz kb. addig, míg el nem kopnak a tengelyek, vagy szét nem szedik. Ki fogod szedni a csappantyúkat, azoknak nincs teljesen egzakt helyzete, semmi sem ott lesz, ahol volt.
Akkor oda jó bármi, ami benzinálló. Ott nem lesz egyébként benzin, míg jól tömített s tengely, csak por ellen van a kupak.