JAMES Creative Commons License 2000.04.06 0 0 61
Hy

Szóval:

A turbóm eredeti t25-ös, égen-földön nem tudtam szerezni 28-ast. T3-as meg nem fér bele... Ennek ellenére jól mocorog. :-)
Az intercooler Audi 2.5 TDI-ből való, ez úszik a vízben, a vízhűtője meg egy Ford Fiestából való, ez a legnagyobb ami belefért a kocsi elejébe. (közben van egy elektromos vízpumpa )
Így akármennyire meghajtom a tragacsot, a forró motorhoz képest szinte hideg a szívócső...
Az ECU-t nem kell bántani, utánamegy az a megváltozott körülményeknek. Végülis neki ez semilyen változást nem jelent, több levegő megy a motorba, több benzint ad hozzá.
Karotta, próbából szedd le az összes hővédő borítást a turbó környékéről, már az is sokat segít a levegő hidegen tartásában... ( nekem legalábbis még semmi sem gyulladt ki : ))) )

Avantage
Lehet hogy 12 volt, nem volt fotocellás merőberendezésem. :-) Olyan 170-180 körül volt 400 méternél. A végsebességét is csak onnan tudom pontosan, hogy a Rábaringen bemértek. Meg a rendőrségi fotóból sejtem :-))