Nézegess ilyesmi videót nagyon sok hasznos infót el tudsz lesni ha szemfüles vagy :))
: https://www.youtube.com/watch?v=1G-ETQWryrI
Hozzá teszem: ilyesmi apróságokra figyelj: a tűszelepeden a gumi hegy a végén rajta van? A hidegindító automatát megnézted mekkora távolságra van a záró tüske a nyílástól? (ha nagy a távolság lassan zár be nagyon vagy be sem zár!!! max 2-2,5mm legyen)
A karbi házát is tisztítottad? minden átfolyó nyílást? minden furatot?
Aztán a fúvókákat kaliberrel meg nézted vagy csak szemre? (ezek a gépek annyira érzékenyek rá hogy el sem hiszed :) )
a keverék szabályzó csavar tekerésére üzem meleg motornál van reakció? motor felpörög le lassul? ahogy tekered ki-be?
Lehet a főfúvókát neked is méretezni kéne! a motor ezek szerint 2007- es, ez alatt a blokkban más is kophatott ennek utána kell menni! A légszűrő milyen állapotú?
Gyertya minősége, állapota ,elektróda hézag?
Ezek mind befolyásolják a működést, nem egyszerű,még az is lehet a szimeringek ki száradtak el öregedtek és ezért nem jó az alapjáratod.(írod sokat állt a motor,ezalatt bármi lehetett)
Így látatlanba ennyi.