dvorcsakl Creative Commons License 2023.05.01 0 0 87174

Volt egy kósza gondolatom, amit tett követett.

Szombaton leszedtem a kormánymagasítót, és a tanktáskát előre toltam. Az SW-Motech Pro tanktáskám alja állítható. A kormánymagasító miatt a leghátsó pozícióban volt a táska,- legközelebb felém, legtávolabb a kormánytól - ezen tudtam a kormánymagasító nélkül változtatni, s mintegy 7 cm-t előretolni. A koncepció az volt, hogy a kerék felől feljövő áramlatot “elzárjam”. Arra tippeltem, hogy a tank körüli idom megvezeti felfelé a szelet, amit a táska nem úgy tör meg, ahogy kéne, és ha többet kitakar a táska, akkor hátha.

 

A kormányt a 0 fokos jelzéshez állítottam. Ettől a kézvédő nagyjából vízszintes, talán picit inkább hátra lejt. Korábban, a magasítóval a 10 fokos beállás volt használva, ettől előre dőlt a kézvédő.

 

Eredmény: nem tökéletes, de tartósan alkalmassá vált a moci a 130-as tempóra. Minimális fejrázás van, talán a szélzaj is kisebb. Azt tippelem, hogy a sisak aljánál keletkeztek azok az örvények, amelyekkel gond volt.

 

Jövő héten megnézem ezt az egészet 10 fokos kormányállásánál is - simán lehet, hogy nem a táska pozíciója volt a javulás okozója, hanem a kézvédő helyzete. Illetve az is lehet, hogy a testhelyzetem megváltozása az ok. Plusz a táskában is még van egy kis játék, talán fél centi.