Igen a világítás volt még téma. Most, hogy kiégett a tompított égője, gondoltam tuningolok kicsit, mert az Lc-k ledese azért kicsit hiányzik, a lég-olajosnál főleg a reflektor gyengécske, és önállóan nem is állítható.
A ledes lámpa cserét elvetettem, mert önálló nappali menetfény funkciót nem tud, és elveszi a lámpa magasság állítás lehetőségét. A lég-olajos lámpája belül állítható, és 3 ponton rögzített, így még billenteni sem lehet. Mondjuk egy márkatárs parkolt mellettem nemrég a nagyfaluban, Ő egy madzaggal húzogatja az utólagos ledes lámpáját, tehát mindenre van megoldás.
Szóval a ledes égő nem fért bele a régi helyére (talán jobb is, mert az nem is nagyon szabályos, és lehet, hogy vakítana), így egy emelt fényerejű Osram került be, egyből a reflektorba is, így elég jó lett a fényhatás. Persze a kieg fény ledesre cserélése azért kellett, mert arra szükség van a figyelem felhívás miatt, főleg a vadveszély terén, na meg az óvatlan kapualjból kihajtók ellen. Ezért forgattam kicsit kifelé, így a szembe jövőket nem zavarja.
Még egy ülés cserén gondolkodok, de az nem sürgős, amúgy sem találok megoldást, a Touratech/Kahedo vonalon, a piros színre, az meg hozzá tartozik a jubileumi GSA-hoz.
Na ennyi, remélem nem untattalak benneteket! Karakterben tuxot amúgy sem lehet überelni, csak, hogy a német nyelvnél maradjunk :-)