Stenmark1 Creative Commons License 2023.04.27 0 1 87128

Inkább beszéljünk a motorokról!

 

Szép a vas, különösen ezzel a fehér gsa üléssel, +1 pont a lég-olajos 1200 Gs eknek. Ma egyértelmű, hogy ez a legjobb univerzális szériája a Bmw-nek. Legalább is Mo-on biztosan vállalható, talán tuxnak lehetnek No-ban problémái, mert ott már ritkulnak. A TFT talán az egyetlen, ami hiányzik, de onnan is a digitális sebesség kijelző. A GPS megoldotta ezt a problémát, azóta ott nézem a sebességet. Ami pedig egyértelműen rossz volt az Lc szérián, az nem a váltó, hanem az első kerék felől feljövő zaj. Na az nincs a mostanin, végre béke-barátság, csak suhanás.

 

Tegnap feltettük a GSA-ra a koronát, István mesterrel, az Rt szöghajtás egy nyugodt túramotort varázsolt a kissé izgága Gs-ből. Igaz eggyel többet kell így váltani, de végre van feljebb, és nem hosszú hatos, mint az 1150 szérián, ugrással, hanem egyenletesen. Ja és az R kipu bevált, minden átalakítás nélkül felrakható a Dohc-re, szimmetrikus lett így a dobozrendszer, és pont annyira hangos, hogy jól lehessen hallani, szépen röfög.

 

Jó motorozást mindenkinek!

Előzmény: tcaoe (87101)