IC: megfordulás helyben: felejtsd el, míg be nem szerzel egy speres váltót. Addig csak véletlenül fog megfordulni a kocsi, mert ledifferál a két kerék -> nem lesz oldalirányú nyomaték.
Larini: 250 LE: tudni kell vezetni, uralni a ménest. Játszani kell a gázzal, kuplunggal, kormánnyal. Nem állítottam, hogy csak ráállok a jobb pedálra és hátradőlök, tisztában vagyok vele, hogy gépészkedni kell. (Példának lásd TL ma esti produkcióját a ringen, 200+ LE, hátsókerék, eső. Egyszer kapott csak ki.) De hát ez a szép benne.
R/R Racing: A klubtagoknak 5% kedvezménye van náluk.
Gyorsulási: eső :-(
Egy 75 Milano: helyben forgatta a kereket, nem tudott elindulni rendesen.:-(
33: indult egyszer, nem nyert. :-(
TL: Kategória második, egy 4*4 Mazda verte csak meg a vizes pályán. Elmondása szerint, félgázon tudott csak autózni, még 3.-ban is fordította keresztbe az autót. 9,2-t ment
1000 LE-s Chevy: Semmit nem mutatott, a slickek nem jók vízre. Kb 18 s.