Csak hogy érveim is legyenek, flame ON :D
jobb világítás: Sokat mész éjjel?
jobb műszerfal: minél "rosszabb" annál többet figyeled a forgalmat, a tablet buzergálás helyett
fűthető nyereg: ok
kulcsnélküli indítás: ok
kanyar ABS: ok (a régi is atom jó)
vészjelző berendezés: földművelő látásrontás
nappali menetfény: 2004-óta világít a tompított elöl, halál felesleges
gyorsváltó: az Úr ajándéka
Tempomat: sokat autópályázol?
-Ezen kívűl egy új motornak is más a hangulata: ja, megvigyázod mosogatod, jaj nehogy karcos legyen, nekem is volt. Ahelyett, hogy önfeledted használnád. Mondjuk ezt nem tapasztalod meg, amíg nem volt.
-nem gyalázta szét senki előtted: Egy motort ha nem váztörött, szinte bármilyen szétgyalázásból hibátlanra helyre lehet állítani, nem kellenek hozzá évek, mint egy kocsihoz.
- nem kell azon agyalni, hogy meddig bírja még a kuplung, szöghajtás: Ha jól emlékszem, ezeket Veres Pistivel megcsináltattad. A DOHC szöghajtás felújítható, az LC megvehető. És nyugi, az is elromlik.
-Plusz van még rá 2 év garancia, májusban viszem az egy éves szervizre: Ez nyilván jó, cserébe ott a nem túl jelentéktelen szervízdíj, itthon mosolyogva levesznek 110 ezerre egy olajcsrére(bocs, olajcsere-szerviz).
-A szalon/szerviz 10 percnyire van és 20 Euróért csere motort kapok: A 10 éves motorral pont ilyen messze lett volna :D
- Volt sok használt motorom, kerestem eleget szükségből az olcsó megoldást, most gondoltam kipróbálom hogyan csinálják ezt a németek, mert végre megtehetem: Akkor meg örüljél :D :D :D