zöld_I Creative Commons License 2023.04.26 -2 3 87107

Csak hogy érveim is legyenek, flame ON :D

 jobb világítás:  Sokat mész éjjel?

 jobb műszerfal: minél "rosszabb" annál többet figyeled a forgalmat, a tablet buzergálás helyett

 fűthető nyereg: ok

 kulcsnélküli indítás: ok

  kanyar ABS: ok (a régi is atom jó)

 vészjelző berendezés: földművelő látásrontás

 nappali menetfény: 2004-óta világít a tompított elöl, halál felesleges

 gyorsváltó: az Úr ajándéka

 Tempomat:  sokat autópályázol?

 

-Ezen kívűl egy új motornak is más a hangulata: ja, megvigyázod  mosogatod, jaj nehogy karcos legyen, nekem is volt. Ahelyett, hogy önfeledted használnád. Mondjuk ezt nem tapasztalod meg, amíg nem volt. 

 -nem gyalázta szét senki előtted: Egy motort ha nem váztörött, szinte bármilyen szétgyalázásból hibátlanra helyre lehet állítani, nem kellenek hozzá évek, mint egy kocsihoz.

- nem kell azon agyalni, hogy meddig bírja még a kuplung, szöghajtás: Ha jól emlékszem, ezeket Veres Pistivel megcsináltattad. A DOHC szöghajtás felújítható, az LC megvehető. És nyugi, az is elromlik.

-Plusz van még rá 2 év garancia, májusban viszem az egy éves szervizre: Ez nyilván jó, cserébe ott a nem túl jelentéktelen szervízdíj, itthon mosolyogva levesznek 110 ezerre egy olajcsrére(bocs, olajcsere-szerviz).

-A szalon/szerviz 10 percnyire van és 20 Euróért csere motort kapok:  A 10 éves motorral pont ilyen messze lett volna :D

- Volt sok használt motorom, kerestem eleget szükségből az olcsó megoldást, most gondoltam kipróbálom hogyan csinálják ezt a németek, mert végre megtehetem:  Akkor meg örüljél :D :D :D