Hali fargo,
Tod nekünk is Mr.Big csinálta a 40-es seggit... És hát alapban a 40-es csomagtérfedele nagyon kis erővel csukható, és ezt a tulajdonságát a javítás után is megtartotta. :) Talán egy helyen nincs szépen eldolgozva az a lakatos-paszta, de 'hál istennek eldugott helyen... Szal az illesztések szépek, a fényezés nem üt el és télleg így a legegyszerűbb a biztosító miatt. Szvsz meg leszel elégedve.
Bár a híreknek nyilván van eredete, úgyhogy várom már az Ivanics lakatos műhelyét. Addig gyűjtöm a 40-esen a 'hibapontokat'! :-)))))
Az R-es felni az egyik legszebb a világon szvsz a sportosak közül. Csak nagyon köll vigyázni rá, ahogy Bolas mondta. Nekik az R-en eccer ripityára tört, és a gumi se két fillér ha 17 collban mérik....
Továbbra is max. két garnitúrát tartok ésszerűnek és ott is különböző elven operálókat. Az egyik lehetne pl. a hagyományos rózsa-kulcs (ilyen van a 40-esünkön) a másik meg pl. a recés fajta (ilyenem is van az opelekre való Borbet-garnitúrámhoz).
Hogy oldod meg a motorházfedél és a szimm. sárvédő fényezését? Két külön munkaként (egyik a biztosítós másik a privát)?
Fék-tuningban mik az elképzeléseid? Széria volvotárcsákat lehet nagyobb kivitelben aláaprikálni vagy tuning-műhelybe szándékszod vinni?
Huh, remélem nem voltam unalmas! Vagy igen doki?
lore