Sziasztok!
fargo,
egyáltalán nem volt kerékőr a kocsin? Szerintem egy is kellő védelmet nyújt, kétségíkvül 2-3-4-5 garnitúra még jobb, csakhát egy defektnél hülyét kapsz, szervíznél meg óránként bruttó kb. 3500-ért szórakoznak vele a szerelők!:-))) Én minden felnis autón mely a kezeim közé került, egy garnitúra kerékőrt használtam. A Volvo nem az a típus melyről lopkodnák megrendelésre a kerekeket...
Templar,
a mi családunkban is az a sárga balta volt a nyerő. Édesanyám már nem használja, amit a fa-bőr kormány érzékenysége miatt nem is ellenzek. Feleségemnek túl nehéz felraknia, ezért ő a védő-szűkítő műanyag betét nélkül használja. A vectrán én használom de 104e km után meg is láccik a nyoma a bőrön, sajna :-( Az öcsém meg a puntora használ egy baltát, egy esernyőt (ezek ilyen mechanikus lopásgátlók, gy.k.), van a széria immo, van a riasztó meg a riasztónak egy plussz-immoja, ja és casco is van rajta! Szal újabb fiatok veszélyesek! (-eztetettek).
doki-papi,
csináld a magazint! Én úgy emléxem javaslatokat is tettem! Szomorú vagyok ha el sem olvasod, a pici írásait!
CYRUS!
Jössz holnap gyorsulásira? Bolast most nélkülöznünk köll...
Ja Bolas!
Eme hozzászólást csak 3 hét múlva olvasod, de lásd milyen rendes vagyok: eddig egyben van a bálna! Ja és jól néznek ki a volvo-alufelnik!
lore
ps: van saab-topik!