Szia, pl itt:
https://www.youtube.com/watch?v=LAqnisKtQdM
Igaz, figyelni kell rá, de igen sok elemi összetevő marad ki, vagy szólal meg bizonytalanabbul.
Itt is a szóló indulásánál olyan véletlenszerűen kivékonyodnak a hangok.
https://youtu.be/DUu-RjS9RlA?t=110
Ez egy finom összetevő, mely nem ordít ki a zenéből, inkább a hiánya folytán lenne gépiesebb.
Itt durván kijön. Az 1'-as van legfelül, az koszolódik a leginkább, emiatt a perka indítása nagyon össezvissza. Ahonnan indítom, utána van egy kitartottabb hang (B), annak a fele hiányzik.
https://youtu.be/QR8m51OuDZY?t=129
Érdemes fülessel kielemezni, mennyire nem egyszerre szólalnak meg a drawbarok és perka. Ezen a lemezen kifejezetten koszosak az érintkezők.
Ugyanezen szám D-s hangjainál pl: https://youtu.be/QR8m51OuDZY?t=213
Ezen lemez másik számán egyből komoly hiányokkal kezd a szólójában: https://youtu.be/qCWuy9gJ2fE?t=236
***************************************************
A végén ennek az ellenkezője, a digitális 1db kontakt 1 db clickkel.
https://www.youtube.com/watch?v=ZdB2dMYNRQM
Sokkal egyformább, ami elfogadható, ha nem is vágyott körülmény. Mert megbízható. Egy bizonyos mértéken túl az elhanyagoltság, a sok kihagyás, kontakt egyenetlenség már ellenkezőleg, bosszantó körülmény. Ezért is szorgalmazta Joey először a Legend, végül a Soul megalkotását, hogy ha koncertre betolnak elé egy orgonát, az megbízhatóan hozzon egy általánosan jó szintet. A 9 virtuális kontakt egy bizonyos szint fölött ezért jó. Főleg ha még programozható is. Az.