czzf50
2000.04.03
|
|
0 0
112
|
Sziasztok!
Uj tagként egy kis pontosítás: a miskolci Bko-kocsik Szombathelyre kerültek, míg a nyíregyháziak Nagykanizsára - utóbbiak a sötétszürke ablakkeretesek. A lepusztulás oka pedig az eltelt idö, továbbá a széthúzott fövizsga-ciklusidö. Szerintem jó ötlet volt erre a két hosszabb vonalra tenni ezeket a kocsikat, mégiscsak kellemesebb egy párnás kocsiban utazni Budapeströl Szombathelyre vagy Nagykanizsára, föleg nyáron +35 fokban.
Marslakónak: küldtem emailt, nem olvastad? Röviden: 20-70 Bpm kocsit szerintem nem fognak adni, mert annak folyamatos energiaellátás kell, különben ajtók, világítás, WC leállnak. Márcsak a történelmi hüség kedvéért is csíkos gyorsvonati kocsikat kellene igényelni, a NOHAB-ok az elsö 20 évben föleg ilyenekkel rohangáltak Szegedre, Pécsre, Nagykanizsára. |
Előzmény: BahnScorper (109)
|
|