czzf50 Creative Commons License 2000.04.03 0 0 112
Sziasztok!

Uj tagként egy kis pontosítás: a miskolci Bko-kocsik Szombathelyre kerültek, míg a nyíregyháziak Nagykanizsára - utóbbiak a sötétszürke ablakkeretesek. A lepusztulás oka pedig az eltelt idö, továbbá a széthúzott fövizsga-ciklusidö. Szerintem jó ötlet volt erre a két hosszabb vonalra tenni ezeket a kocsikat, mégiscsak kellemesebb egy párnás kocsiban utazni Budapeströl Szombathelyre vagy Nagykanizsára, föleg nyáron +35 fokban.

Marslakónak: küldtem emailt, nem olvastad? Röviden: 20-70 Bpm kocsit szerintem nem fognak adni, mert annak folyamatos energiaellátás kell, különben ajtók, világítás, WC leállnak. Márcsak a történelmi hüség kedvéért is csíkos gyorsvonati kocsikat kellene igényelni, a NOHAB-ok az elsö 20 évben föleg ilyenekkel rohangáltak Szegedre, Pécsre, Nagykanizsára.

Előzmény: BahnScorper (109)