Sziasztok, hazajottem!
Jo, hogy van ez a forum, mar a menet elott kiderulnek az igenyek!
A 2-3-4 hozzaszolo igenyet mar erdemes tiszteletben tartani. Annyit tudok mondani, hogy egyelore 3 kocsirol volt szo, de hetfon meg egyeztetunk ar ugyben. Elvileg (de valszeg csak elvileg) nincs kulonbseg kocsi es kocsi kozott, de mint a bevezetokben emlitettem, meg nem fix, hogy ad "DWA" kocsit a MAV. Ha valaki a Bhv-t valasztana, akkor viszont azt is vegye figyelembe, hogy neha elol lesz, neha meg hatul! No, kocsitipusrol konkretat tobbet most nem tudok mondani. Talan hetfon.
Kihasznaltsag: jo a 36%-os kihasznaltsag, de az tavaly nekem erosen rafizeteses volt. Isten igazabol az 50%-os kihasznaltsag az idealis azoknal a kulfoldi utaknal, ahol mindenki log az ablakban. De voltam mar olyan penznyereszkedo utonis, ahol tele volt minden kocsi (Igaz, elso o. kocsik voltak), vagy 4-en ultek egy 6szemelyes fulkeben. Namost, itt a magyar arkepzes miatt kicsit ki vagyunk szolgaltatva a sorsnak, de a tapasztalatom az volt az eddigi utakon, hogy nem logott egyfolytaban mindenki az ablakban, es voltak, akik egyaltalan nem is mentek ablak kozelbe. Ha hozzavesszuk, hogy a DWA ablakok szelesek, akkor szerintem elfogadhato egy 70%-os kihasznaltsag. A kocsi eleg kenyelmes, nagy hely van a labaknak, nem kell csupan a kihasznaltsag miatt szorongani. A bufe dolog az egy mas tema, ezt is meg egyeztetni kell.
Csaladi kedvezmeny: az en elkepzelesem az volt, hogy aki 2 felnott+2gyerek felallasban utazik, annak mar erje meg csaladi jegyet venni. Tehat 4 vagy tobb fore 16ezer Ft alatt valahol (de feltehetoen 12 felett). Errol is meg kell beszelnunk a Nosztalgia Kft-vel, tekintve, hogy az anyagi felelosseg az ovek!!! Igy nem szivesen nyilatkoznek a nevukben anelkul, hogy rabolintottak volna.
Remelem atmenetileg ez is segit nektek az elmelkedesben. Hetfon este remelem sokkal okosabbak leszunk. Udv,
marslako