A belsőégésűek szennyezése csak parasztvakítás, papíron jók, a valóságban ömlik a szenny belőlük legkésőbb a garancia lejárta után.
https://www.tiktok.com/@nszautoszerviz/video/7211260113817160966?_r=1&_t=8aiGthwKpBl&fbclid=IwAR0nssjf295ANyQ-rNPnhZbHS98RZTDlWEINactkCWfLlwLxLFNm43rk5rU
12 másodperctől, a kipufigáz visszavezetése a motorba.
Az én autóm pont ilyen, 240e km futással, 4 év alatt. Soha nem gyúlt ki még a műszerfalon a motorvezérléshez tartozó ikon.
Minden 20e km szakszervíz. Ehhez értenek, mert kiforrott.
A hibridekhez és az elektromosokhoz nem értenek.
Lehet bármilyen okosan megtervezett technika, ha nincs szerelő, aki karbantartsa, kuka az egész.
A szerelők 98%-a nem mer hozzányúlni, mert megrázza magát. Ha leütöd az áramellátást, a diagnosztikai rendszer háromnegyedét nem látod.
Pedig hibridből elég sok futkos már az utakon.
Írtam már, hogy legnagyobb probléma az emberi erőforrás. Szakiskolák alig vannak is alig vannak, de a fiatalok nem szeretik összemocskolni magukat a munkahelyen.