sr1 Creative Commons License 2023.03.25 -1 0 43711

A belsőégésűek szennyezése csak parasztvakítás, papíron jók, a valóságban ömlik a szenny belőlük legkésőbb a garancia lejárta után. 

 

https://www.tiktok.com/@nszautoszerviz/video/7211260113817160966?_r=1&_t=8aiGthwKpBl&fbclid=IwAR0nssjf295ANyQ-rNPnhZbHS98RZTDlWEINactkCWfLlwLxLFNm43rk5rU

 

12 másodperctől, a kipufigáz visszavezetése a motorba. 

 

Az én autóm pont ilyen, 240e km futással, 4 év alatt. Soha nem gyúlt ki még a műszerfalon a motorvezérléshez tartozó ikon.

Minden 20e km szakszervíz. Ehhez értenek, mert kiforrott. 

A hibridekhez és az elektromosokhoz nem értenek. 

Lehet bármilyen okosan megtervezett technika, ha nincs szerelő, aki karbantartsa, kuka az egész.

A szerelők 98%-a nem mer hozzányúlni, mert megrázza magát. Ha leütöd az áramellátást, a diagnosztikai rendszer háromnegyedét nem látod.

Pedig hibridből elég sok futkos már az utakon. 

Írtam már, hogy legnagyobb probléma az emberi erőforrás. Szakiskolák alig vannak is alig vannak, de a fiatalok nem szeretik összemocskolni magukat a munkahelyen.   

 

 

Előzmény: szilvatövis (43702)