A konnektoros hibrid átmeneti öszvérmegoldás, nincs jövője. Városban a belsőégésű hajtásláncot, országúton az akkut cipeli magával, térkihasználása a legrosszabb, fajlagos költsége a legmagasabb. A belsőégésű hajtáslánc helyébe rakott akku optimálisabb. Ezt mutatja a BMW REX kudarca is. Nem kell a népnek.
Aki messze utazik ma is országúti cirkálót vesz, aki városban az városit. Nincs ami mindkettőre jó megoldás lenne.
A belsőégésűek szennyezése csak parasztvakítás, papíron jók, a valóságban ömlik a szenny belőlük legkésőbb a garancia lejárta után.
Széndioxid szempontból pedig a tendencia arrafelé mutat, hogy a városban 10-12 literes fogyasztású terepjárókkal furikáznak az akkukat pedig megújulókkal gyártva és recikálva meg van a lehetőség a zéró emissziós cikluszárásra.
... a német áramtermelés átlagos széndioxidja mellett sose hozza be.
Ez taxatíve nem igaz, az ICE gyártók lózungja.