szilvatövis Creative Commons License 2023.03.25 -2 0 43702

A konnektoros hibrid átmeneti öszvérmegoldás, nincs jövője. Városban a belsőégésű hajtásláncot, országúton az akkut cipeli magával, térkihasználása a legrosszabb, fajlagos költsége a legmagasabb. A belsőégésű hajtáslánc helyébe rakott akku optimálisabb. Ezt mutatja a BMW REX kudarca is. Nem kell a népnek.

Aki messze utazik ma is országúti cirkálót vesz, aki városban az városit. Nincs ami mindkettőre jó megoldás lenne.

 

A belsőégésűek szennyezése csak parasztvakítás, papíron jók, a valóságban ömlik a szenny belőlük legkésőbb a garancia lejárta után. 

 

Széndioxid szempontból pedig a tendencia arrafelé mutat, hogy a városban 10-12 literes fogyasztású terepjárókkal furikáznak az akkukat pedig megújulókkal gyártva és recikálva meg van a lehetőség a zéró emissziós cikluszárásra.

 

... a német áramtermelés átlagos széndioxidja mellett sose hozza be.  

Ez taxatíve nem igaz, az ICE gyártók lózungja.

Előzmény: mmormota (43701)