Hali!
Látom mostanra teljesen elszabadultak az indulatok, lassan olyan lesz a topic mint az Audi kontra BMW. Szerintem egy kicsit mindenki hibás, mert tényleg nem azt kell ézni, hogy kinek mennyi a pénze, mindenki vegyen olyan Alfát amit megengedhet magának. És a GTV-snek sem kellet volna annyiszor feszegetni ezt a "igazi hátsókerékhajtású Alfa" kérdést. Bele kell nyugodni, hogy a viszonylag kis cégek nem tudnak fentmaradni és felvásárolják őket. Attól még egy Jaguár is Jaguár hogy a Ford a tulajdonosa. (Ha továbbra is adja azt az életérzést és stílust amit a Jaguár vásárlók elvárnak tőle).
Azt hogy kinek van 5 db. régi és kinek 1 db. vadi új Alfája az teljesen magánügy. És olyan sincs hogy "ősalfás" meg hogy "igazibb alfás". Milyen alapon? Hogy idősebb? Hogy előbb vette az első Alfáját? Hogy több időt tölt a szereléssel mint a másik? Hogy többet tud rá költeni? Ezek teljesen értelmetlen mérőszámok.
Attól meg hogy valakinek céges Alfája van (IC megjegyzése) attól nem kevésbé Alfás. Mellesleg azt a pénzt ugyanúgy ő kereste meg, mert a munkája révén van bevétele a cégnek, amit aztán nem kp-ben fizetnek ki neki hanem autóban. Ez egyszerű gazdasági megfontolás, hogy olcsóbb egy autót lizingelni mint az árát bérben kifizetni.
Szóval nem kell hogy mindenki mindenkivel egyetértsen, mert nem egy falanszterben élünk, de ha valaki úgy gondolja hogy a véleményével felb@szn@ másokat, akkor inkább tartsa magában.