lore Creative Commons License 2000.03.28 0 0 1462
fargo,
W3 TDi (már mindhárom betű vörös) pumpe düse system a Bentleybe! :-)))))
Bár tod a merci és a BMW is beszállt az astra kategóriába, az audi meg már a miniknél tart. Az a volvo S30 terv se kitaláció! Na de télleg egy bentlííííí? Pár év és smart méretű rollsokat vesznek második autónak.
Ez a platform-stratégia nekem se kóser. A golf padlólemezén annyi autó fut, hcsakna (golf, bora, a3, toledo, octavia, tt, és a kicsik)! Hiába cáfolják mindet ugyanolyan vezetni, csak a prsztizs a difi. Sajna ez másokkal is így lesz. A FIAT és GM-Opel is azonos padlólemezen fogja azonos motorokkal gyártani az uniformis-autókat. A motorokról már ne is beszéljünk, bár szerintem az kevésbé zavaró.
Hogy jön ez ide? Én örülök a Ford anyucinak, a jaguárt is megmentették és meg is tartják presztizsmárkának, a volvoval is ezt tervezik. A V70 esetében ugyebár még nem volt idő belekontárkodni, de engem (mint már írtam) zavar a jaguárban a mondeoból átvett órák, kapcsolók. A volvo kategóriái meg még több esetben fedik a fordét, így egy tömeg negyvenesben a jövőben én elképzelhetőnek tartok ford-motorokat (oké eddig renault volt), de remélem az interiur-designban a volvo lesz a fő paraméter.

Ja! fargo nem említette de megmentettem a fargovolvo első lökhárítóját és egy ford KA hátsó 'pelenkáját' (idézet fargotól) azzal, hogy éber voltam! Lehet tapsolni! :-))

Harvester!
Új lanyo-szonyo=kevesebb benyó! Ne halogasd!

CYRUS!
Mi ez a túlzott erőfölény? És a Ford bácsi????
(off: DC disqualificated! :-)

Bolas,
tanulni, tanulni, tanulni! Ezt példaképem emlegette annak idején! :-) Szal a diplomád is majd így keményen zsírozd le!
Ja qs neked! Lesheted a kulcsot! Pedig azt terveztem, hogy volvo-klubtagoknak 100% kedvezménnyel adom!

ketonunk!
rajongás nemegyenlő elfogultság! A DCs az vmilyen monogram (pl. dávidcsongoré) vagy te is F1 fan vagy (David Coulthard sucks!)? (CYRUS szellemes vagyok? :-))

Templar!
Mit tucc ennyit dógozni? Új repcsin töröd a fejed? Legközelebb már egy 80-assal jössz?

lore