gbrl,
hát idetaláltál? Szal akkor 850-esed van? JA, nem iore hanem LORE csak kis betűkkel, olvass egy picit visszább is kérlek! A te nicked jelentése publikus?
gbrl-t vmelyik topikban láttam, ahol vmi 850-est emlegetett, írtam is neki a volvotopik létezéséről...
Bolas!
A vectra neked a karosszéria egyik legmerevebb pontjába szállt bele (aki nem tudná: a hátsó kerékjárat és a hátsó ajtó közti részről van szó). Szal ha te lökhárítóval ütközöl egy vectra hasonló pontján akkor neked is leszakad a lökhárítód és akkor elmondható, hogy az Ivanicsnál a hetesre bizony 189e Ft+ÁFA egy lökhárító, míg a vectra megkarcolódott.
De komolyan: ez a legendásdi hülyeség! A merevség meg nem erény, ma már a programozott gyűrődés van a porondon.
ÉS: tod már vagy tíz éve bekapcsolódott az auto motor und sport is a töréstesztekbe és az EuroNCAP előtt eléggé elismert volt. 50-el ütköztettek betonfalnak féloldalas átfedéssel gépeket. Ezeken a teszteken még bizony a volvok is összetörtek, magyarul a kocsik eleje kb. az A oszlopig felgyűrődött. Ami sérülés a bálnán látható egy 40-es ütközés után.. nos ezek szerint a bálna betonfalként viselkedett a vectra meg totálkáros lett. Kívánom neked, hogy ne tudd meg milyen 40-el merev testnek ütközni, sajna nekem már van fogalmam róla (az is érdekes, hogy 30cm-re a földtől lévő ütközési pontnál a vectra motorháztetője miért sérült, talán leesett a gagyi német minőségellenőrzés tudtában?)
Én valóban többet hajtok vectrát mint volvot, sőt 90%-ban vectrát hajtok. Sajnos nem tudok túl elfogult lenni vele, bár hibáival együtt szeretem, a hangjára és menetteljesítményére pedig nem lehet ráunni, de nem olyan jó autó mint pl. a 40-es volvo. Sose illetve SOSE védtem elfogultan az vectrákat pl. nem jegyeztem meg, hogy 'jópár mercit levillogtam már életemben...' amúgy audisan. De azt azért hiszem, hogy egy 88-ban tervezett, majd 92-ben átfésült (főleg biztonsági szempontokból, merevítések stb.) vectra, amely bár eggyel kisebb kategória mint a hetes, mégis közel azonos sulyú, szal több biztonságot nyújt, hogy az aktív biztonsági rendszerekről már ne is beszéljünk...
Nézzünk magunkba, hogy ki az elfogult. Nekem tetszik a 40-es mert nagyon szép, kívül belül és amikor kijött biztonságosabb volt (de nem mondom, hogy frontálisan csattanva egy A4-el az audis meghalt volna én meg fényeztethettem, volna a lökhárítót), és van benne valami jellegzetesség (ami sajna egy 4karikás passatban nem sok van :-().
PS: Bolas megvan a kulcs, tod olyan négyágú, szal ha legközelebb suzukid lesz akkor arra is jó, ha meg gazdag leszel és veszel egy S8-ast akkor arra is jó lesz! :-))))) Vmikor csörögj rám, hogy feljössz érte. Ne most mert most F1 lesz! CYRUS utána megbeszélhetjük, szegény Hakki fogom sajnálni (remélem)! :-)
Uff, megint én beszéltem!
lore