Üdv :-)
480T:
Nehogy megsértôdj, kollega, szerintem senkinek nem állt szándékában megsérteni, sôt! Azért mellesleg felvilágosíthatnál a 460-ast illetôen végre, nem fikázásból, hanem komolyan kérdeztem, amit, mert most elbizonytalanodtam...
A 850-est illetôen a következô kérdésem lenne Hozzád, hátha meg tudod oldani: amikor az infocentert a két legfelsô állás között kapcsolod (külsô hômérsékletrôl átlagfogyasztásra), akkor a kapcsoló köztes állásában egy pillanatra azt írja ki a kijelzô, hogy "disc". Nem mindig, de rendszeresen. Mi lehet ez?
lore:
kösz a 1791-est, majd meghálálom.
Bolas:
az a kabrio szerintem megint egy fake. Túl magasan van a csomagtartó fedele, egy valamirevaló formatervezô lejjebb húzta volna meg azt a vonalat ;-) Mellesleg nem is annyira a csomagtérfedél van elkefélve, hanem a beretusált hátsó kerék lett aránytalanul kicsi. Végül is mindegy, a konklúzió: túl vaskos a hátsó kerékív feletti "hús" ahhoz, hogy tökéletes legyen. Amúgy szép, nem lenne semmi egy ilyen verda, nekem legjobban az eleje tetszik, az félelmetesen szép a 700-asokon.
más:
Ma Szegedre zingettem az M5-ösön, kipróbáltam, mennyit megy a T5: 240 volt a vége ötödikben (4-ben 220), de csak 5000-et pörgött. Valószínűleg egy kissé könnyített leömlô meg hátsó dob adna még neki +20-at. Ha a végsebesség kedvéért nem is (ki a fene száguldozik állandóan 240-nel?), de a motor dolgát megkönnyítendô lehet, hogy ez lesz a következô beruházásom a kocsira. Egyébként 200 felett is tökéletes a 850-es egyenesfutása, abszolút nem imbolyog (ellentétben a 460-assal), a legnagyobb zajt a menetszél kelti a tükrök környékén, a motor hangját nem érzékelni. Egyeltalán nem elviselhetetlen benne a zaj. A legproblémásabb a fék, kétszer-háromszor egymás után megállni ilyen sebességrôl valószínűleg kikészítené a tárcsákat. Szóval elkelne egy kissé izmosabb fék, fôleg azután érzem így, hogy kipróbáltam az új V70 fékjeit, na azok úgy haraptak, hogy az valami döbbenetes volt...
Ezzel együtt imádom az autómat :-)