Templar ,
pls kohogd el a "kiraly" fenyezo es karosszerias adatait...
Vazze miert van az ha az emberfia megosztja masokkal a tapasztalait( ami neki rengeteg penzbe es idobe kerult) akkor maris fikazzak. En 25 eves koromig azt se tudtam hogy muxik az auto, utana lett jogsim meg wartburgom.(korallpiros!!!)
Mar akkor ereztem hogy hol igy, hol ugy meg az auto. Utana jott a volvoci, elegge lelakottan. Mivel AKARHOVA vittem ,SEHOL nem tudtak jol megcsinalni. Csereltek mindent,ahogy a penztarcam birta. Minekutana nem volt valtozas, kenytelen voltam kitanulni az autom mukodeset. Hangsulyozom, sosem tanultam autos szakmat, szamitogepekkel foglalkozom, meg egy kis programozas.
Na ezt, plusz a tuning-kalvariamat , es az ebbol levont kovetkezteseket, meprobaltam megosztani veletek. Erre retsdevraH, es most doowlE...
Elwood: én SEM nem vagyok nagy szakkönyv tuningban
es a dizeledre meg vegkepp nem tudok
gombot varrni.
"...de a kipufogóval nagyot lehet lendíteni, 25%-ot is akár."
Hihi, a sajat, privat velemenyem : Tehat a 'sima' 480-as egy jo sportkipufogo rendszerrel kb. ugyanolyanna lehet tenni mint a turbos. (kb. 102 LE->120 LE). Gondolod hogy a Volvo ennyi tartalekot hagyott volna a motorban, vagy ilyen rossz hatasfoku kipufogo rendszert epitett volna bele? Ha a kipufogo-valtozas ilyen hatekony lenne, nem nagyon kene a chip-tuning...
"Aztat monnya meg valaki, hogy melyik dízelt lehet felnyomni pár lóerővel."
Dizelt felnyomni par loerovel? akar 25% is, sportkipufogo rendszerrel... ;))