WooDoo Creative Commons License 2023.01.24 -4 2 50130

17 éve vettem az első mopedautómat, elég szomorú, hogy ennyi idő alatt sem oldódtak meg a szervizeléssel kapcsolatos problémák. Ezért mondtam mindig, és mondom most is azt, hogy csak olyan vegyen mopedautót, aki vagy saját maga, vagy családi/baráti segítséggel meg tudja oldani a szervizelést.

 

Még azt sem lehet mondani, hogy fiatal kocsit kell venni, mert azoknál is bármikor előjöhet egy olyan hiba, amit szaktudás nélkül nem lehet megoldani, és könnyen rémálommá válhat a javítás.

 

Érdekes, hogy egy 20 éves diesel motor, és a variátorok miatt nem aggódnak a vásárlók, a sokkal megbízhatóbb elektromos hajtástól meg félnek. Nettó 2M Ft-ért hirdettem meg a 2012-es Ligieremet, 1-1,5M Ft-al olcsóbban, mint amennyiért a hasonló évjáratú diesel motoros mopedautókat hirdetik. A Ligierem sokkal szebb állapotban van, mint egy átlagos mopedautó, mégis csak 2 v. 3 érdeklődő volt eddig. Ha nem az van, hogy 2M Ft körül nem nagyon vesznek mopedautókat az emberek, akkor csak arra tudok gondolni, hogy az elektromos hajtás riasztja el őket. Pedig amint a példa mutatja, egy laikusnak ugyan akkora szívás egy diesel motor javítása, mint ha egy invertert kellene javítani. Bár én speciel ismerek több olyan elektromos szakit is itt Debrecenben, aki ért a vezérlőkhöz. Pláne egy Curtis-hez, amihez minden dokumentásió rendelkezésre áll. Olyan szerelőt viszont én sem tudnék mondani, aki ért a Lombardini motorhoz...

Előzmény: Greg34 (50124)