Greg34 Creative Commons License 2023.01.21 -1 0 50121

 Igen, ha ezek a srácok visszaadják hétfőn (vissza fogják), akkor megkérdezem az első brigádot, akik a gyertyát cserélték hogy mérnének-e kompressziót. Mert most itt ezek azt mondták nekem hogy nem mérnek, mert "felesleges." Ezt mindenképp akartam pedig, mert többen tanácsoltátok itt is, hogy a további szívások elkerülése érdekében nagyon nem árt ezt megejteni. Ahol most van az autó, ők annyit csináltak hogy kivették a gyertyát, és akkumlátorra tették, azt mondták hogy jó. A "direkt" izzítást amúgy pont azért építettem , mert kompresszió hiányos mercinél láttam egyszer hogy egy fickó azt csinálta vele hogy 1 percig izzított, megforgatta az önindítóval, majd még 1 percet izzította, és úgy már indult. Én 40mp-el próbáltam, mert nem a hengerfejbe szeretném cseppenteni a gyertyát, csak azt akartam kipróbálni hogyha tovább melegíti a kamrát jobb lesz-e, viszont egyáltalán nem győzött meg, nem észleltem nagyon  különbséget a gyári 10mp + utó izzítás, a 40mp + indítózás, illetve kipróbáltam úgy is hogy az utó izzítás végét, azaz a sípolást is megvárva tehermentesen indítom. Igazából sehogy nem éreztem átütően "könnyebbnek."

 

 Azt pláne nem tudom hogy a gázolaj miért olyan fekete, még a múltkori légtelenítés utáni is ott van a PET palackban, le se ülepszik, ugyanolyan fekete, mintha cola lenne benne.. igen, akár el is dugíthatta az eleve kopott közel 20 éves porlasztót, nem tudom. De megpróbálok a dolgok után járni. Ez sajnos ilyen házalós történet, mert valóban nagyon kelletlenül, félelemmel, egyenesen utálattal néznek a szerkezetre.

 

Előzmény: ívfény (50120)