Greg34 Creative Commons License 2023.01.21 0 0 50119

Mutattam már a szerelőknek innen a fórumból hozzászólásokat, ide vágó részleteket, nem annyira nevetgéltek rajta, inkább csendben elolvasgatták.. Ez tipikusan egy olyan kis motor ,amit a legtöbben nem is láttak még az életükbe se soha sehol, ráadásul igen bonyolult, s különféle komplikált megoldásait tekintve. Azonnal mondta hogy az egyik szerelő hogy hujújj.. egybe van építve az adagoló a porlasztóval...? Hááát.. igen. Remek.. Az adagolós, porlasztós mondta is hogy semmi szerszáma nincs hozzá, nem vállalja, sőt az autószerelőknek is azt ajánlja hogy NE NYÚLJANAK HOZZÁ! Az ezt megelőző szervizben egy alkalommal az önindítót is meggyanúsították, a nehézkes indítás miatt.. alá mentek, és elképedve látták hogy az milyen ocsmány módon, be van ékelve a motor ,és a váltó közé.. rögtön szidták is hogy az kb egy napos munka lesz azt onnan kiszabadítani, lehet hogy még a motort is ki kell venni.. stb.. Hozzá is tették rögtön hogy ők 8 ezer Ft/ óra áron dolgoznak.. így kell gondolkozni ezen, és számolgatni. Amúgy ez utóbbi brigád cserélte nekem a gyertyákat október végén, és ez megoldotta a problémát, úgy örültem neki mint majom a farkának. Egy hónapig olyan jó volt hogy kulcsfordításra indult mindig. Aztán egyre gyatrább lett.. hosszabban önindítózott.. így kezdődött. Először azért merült fel ismét a gyertya, mert többen mondták már nekem hogy ugyanabban a hengerben makkant meg nekik is, pár hónap leforgása alatt. Gondoltam nekem is ez lehet, hát ugyanilyen szarul indult egy gyertyával. Szerelő akkor mondta nekem hogy nem létezik, van olyan autó amiben 10 évig se kell cserélni a gyertyát. Végül ez több körön is bizonyságot nyert hogy a gyertya 2 hónap után tényleg jó. De még mindig csak ennyi ami biztos.. semmi egyéb. Ejtő tank lesz a következő lépés, hogy vajon a tiszta "átlátszó" gázolajra mit reagál.

Előzmény: ívfény (50116)