ez igy igaz!, de azért nem ennyire egyszerű a képlet!, a lombi motor, nem egy hagyományos tervezés, mondjuk egy kubotához képest. az adagolo és porlasztocsucsai nem hagyományosak, speciális szerszámok, műszerek kellenek hozzá, én már nagyon régota javítok diseleket, és van porlasztocsúcs vizsgálom is, de nem volt jo a lombihoz, kellett csinálnom egy célszerszámot, hogy lehessen vizsgálni a csucsokat, az adagolo detto kelett csinálni egy specko készüléket amivel vizsálhato a nyomoelem., ezért is nem vállalhatják sokan, már aki ismeri, hogy mit kellene vállalnia. szerszámok híján egy szuper szerelőnek is csak szivás ez a kis gyösz motor. aztán az előtöltés állítása sem egy hovirág sajt. és ott van a vezérlés! el lehet rakni, elöre és hátra is egy fogat. működik a motor, de hogyan, nem ahogy kellene... és hab a tortán soxor, hogy ott vannak a lelkes amatörök, sporolosak és javításba kényszerülök, a minimális hozzáértés, maximális hiányával és, úgy el szabályozzák a gáznál a szinkronkart és vagy előtöltést, vagy vezérlést elrakják, hogy aztán tényleg fél nap, mire gatyába rázza az ember, ha jol tudom, lajosmizsén kb 200 000-böl visszaállítanak mindent, egy mopedes mondta, hogy ennyiért akarták neki vállalni, paff., az, hogy gregnek, fekete a gázolaj szine, akár adagolo problémára is utalhat, mivel ez nem üzemszerű szine a gázolajnak, mégha koszos is a tankja. de lehet, hogy csak egy repedt csö az adagolo tetején, ami behordja a motorbol a fekete disel olajat a tankba a reci ágon? sokminden lehetséges, azért mondtam, hogy szisztematikusan kellene diagnosztizálni a motort, kompresszio méréssel kezdeni, de, ha elvállalja egy szerelő, valószínű, hogy tudni fogja hol kezdje a baj feltárását,, itt hiába fog bárki bármilyen tanácsot adni, greg ugysem fogja tudni azokat kivitelezni. ha meg a jotanácsokat, átadja a szerelőnek, ki fogják röhögni, legalábbis, ha ért a dolgához az illető, én azt tenném...